Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

2 χρόνια

Δύο χρόνια έχουν περάσει από την μέρα που άνοιξα το blog αυτό,και δύο χρόνια έχουν περάσει που βρίσκομαι στην Ελλάδα.Πριν 2 χρόνια κανείς δεν θα μου έλεγε ότι θα συναντούσαμε τέτοιες καταστάσεις..Ωστόσο,τελείως άλλη εποχή από το 2010,και το σήμερα.
Υπάρχουν ακόμα αρκετά άτομα,που με ρωτάνε γιατί έφυγα από Αγγλία και ήρθα εδώ,όμως δεν είναι όλες οι απαντήσεις για όλους.Όχι ότι είναι κάτι κακό,απλώς να..να μην το παίξω και λίγο αγαθός; Όπως και με την σχολή -η οποία τέλος οριστικά σε 2μέρες-πχ τώρα στο τελεύταιο εξάμηνο,το έχω πάρει τελείως το μυαλό μου από εκεί,και αυτό βοηθάει να γλυτώνω την ανάκριση-μάθημα των καθηγητών,επείδη ΣΑ παλιός πρέπει να ξέρω τα πάντα.Αλλά όπως είπα και πριν,δεν είναι όλες οι απαντήσεις για όλους.Ας μας σεβόντουσαν λίγο πιο πολύ στην σχολή,και θα χωνόμουν σε όλα..Να μου πεις γω χάνω,αλλά μπα..Κάτι νέο δεν έχω μάθει στο τελευταίο εξάμηνο,πέρα από 2-3 πράγματα.
Πχ με ρώτησαν πριν κάποιες μέρες γιατί δεν πάω για την υποτροφία..Και τους απάντησα,έδωσα τον αγώνα μου πέρυσι ,2 εξάμηνα..αλλά αν έχεις γαμημένους και κομπλεξικούς καθηγητές,όπως την αγγλικού,που ήταν το μόνο άτομο που και στα 2 εξάμηνα έριξε ένα 18αρι..Εντάξει..Άντε γεια δηλαδή.Θα προσπαθώ εγω και θα σφάζομαι για να έχω μαλάκες να ενεργούν έτσι;Άσε ρε..που να μην ήμουν τόσα χρόνια UK και να μην είχα και τα πτυχία μου..Anyway.

Στα 2 χρόνια αυτά,έχουν έρθει τα πάνω κάτω,το ζείτε ..Απλώς θα ήθελα λίγη περιπέτεια ακόμα,λίγη δράση,βασικά λίγη χαρά που θα μπορέσει να τα φέρει αυτά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.