Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Σκεφτόμαστε δεν πετάμε αετό λέμε

Πλέον δεν θα μπορώ να πηγαίνω για φαγητό έξω.
Πλέον δεν θα μπορώ να βγω να πιω ένα ποτό.
Πλέον,δεν θα μπορώ να αγοράσω ένα βιβλίο.
Πλέον δεν θα μπορώ να πάω διακοπές
Πλέον δεν θα μπορώ να βάλω βενζίνη
Πλέον δεν θα μπορώ να σπουδάσω,και αν το κάνω..θα σπουδάζω μέχρι να μην αντέχω.
Πλέον δεν θα μπορώ να αγοράσω ούτε παπούτσια,γιατί με το περπάτημα να τα λιώνω.
Πλέον δεν θα μπορώ να αγοράσω μια εφημερίδα ή ένα περιοδικό.
Πλέον δεν θα μπορώ να βγω με τους φίλους μου.
Πλέον δεν θα μπορώ να έχω κοπέλα.
Πλέον δεν θα μπορώ να βγω ραντεβού.
Πλέον δεν θα μπορώ να κάνω γάμο.
Πλέον δεν θα μπορώ να κάνω οικογένεια.
Πλέον δεν θα μπορώ να κάνω παιδιά.
Πλέον δεν θα μπορώ ούτε καν την κηδεία μου να κάνω.
Πλέον δεν θα έχω λεφτά,να κεράσω ούτε καν τους γονείς μου.
Πλέον με τα λεφτά που θα παίρνω, θα έχω τους λογαριασμούς μου να βολέψω.
Πλέον με ότι μένει,θα μπορώ ίσως να αγοράζω κάποια τρόφιμα.
Πλέον με τα χρήματα που θα έχω δώσει σε λογαριασμούς και τρόφιμα,ΙΣΩΣ να μπορώ να πάρω ρούχα,αν όχι…δεν πειράζει θα μου λένε ότι είμαι εκτός μόδας,αλλά αυτό θα με νοιάζει πιο πολύ ή ότι θα είμαι φτωχός;
Πλέον με τις σκέψεις που θα κάνω,ο ουρανός μπορεί να είναι μπλε και ο ήλιος να φωτίζει με όλη του την δύναμη,αλλά εγώ θα λέω ότι έχει συννεφιά .
Μπορεί να μου λένε να δώσω χρήματα για το περιβάλλον,αλλά πως θα δώσω εάν δεν έχω για μένα.


Σκέψεις που μπορεί να κάνει ένας 21χρονος και όχι μόνο αποκλειστικά αυτής της ηλικίας στην Ελλάδα πλέον….Φυσικά δεν σκέφτεται να ζήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.