Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Η ζωή μετά facebook

Δεν ξέρω αν πρέπει να νευριάζω ή να χαίρομαι για κάτι που βρίσκετε στο νετ,και είναι αποκλειστικά μια ζωή πέρα από την κανονική. Ήταν κάτι που για 3 χρόνια,το βίωνα καθημερινά.Μετά από την καθημερινή ζωή,τον κανονικό κόσμο,όποτε γύρναγα σπίτι ή όποτε ήμουν σπίτι πριν βγω στον αέρα και στους κανονικούς ανθρώπους,πάντα θα έριχνα μια ματιά στο facebook.Σε μια δεύτερη ζωή,όπου μπορούσα πιο εύκολα να μιλήσω με την άλλη άκρη της γης,ανέξοδα(ουσιαστικά έξοδα του νετ,αλλά είναι μηδαμινά μπροστά στα αεροπορικά και ότι άλλο θα έδινα κλασικά :D ) ,να ψάξω να δω τί κάνει ποιός τι..Ήταν το μέσον μου,για αρκετές πληροφορίες άλλων,μπορείς να το πεις και κουτσομπολιό,αλλά είχα πρόσβαση σε 2000+ άτομα,τα οποιά δεν τα ήξερα και όλα,αλλά τα περρισότερα ναι! Και ακόμα να μην είχα,απλά ένα email να είχα το έψαχνα και έβρισκα αμέσως τί ήθελα να δω. Χωρίς να πιάσω να ρωτάω άλλους..Μέχρι και μουσική μοιραζόμουν και άκουγα και άλλους τί ανέβαζαν.Μέχρι τις 27/5/10 όλα αυτά....μέχρι που από κει που δεν το περιμένεις, γίνεται μια τυχαία βλακεία,από έναν μικρό και βλάκα ανθρωπάκο,που απλά δείχνει και επιβεβαιώνει χιλιάδες άλλους...Ότι δεν ξέρουν να χειρίζονται δίκτυα επικοινωνίας τα οποία τρώνε στην μάπα για άπειρες ώρες τον χρόνο. Που απλά δεν έχει υπομονή και το μυαλό να ρωτήσει όπως κάνουν ή έκαναν οι άνθρωποι τόσο καιρό,να τηλεφωνήσει και να ρωτήσει,απλά χρησιμοποιεί το κουμπάκι ''REPORT'' ..και νομίζει ότι είναι απλά πράγματα. Δεν θα τον κατηγορήσω,ανόητος ανέκαθεν δεν μπορεί να αλλάξει ξαφνικά(μου αρέσει που του την λέω παράλιλα σα να μην τρέχει τίποτα :p ) .Έτσι,έχασα τον λογαριασμό μου,τον οποίο φρόντιζα λες και ήταν κάποιο μέρος του σώματος μου για 3 χρόνια..Φωτογραφίες,να κλάψω και για τα coins στο poker που μάζευα; χαχαχαα.. και ολόκληρα σκηνικά απενεργοποίηθηκαν και με ενημέρωση που έλαβα το βράδυ,δεν θα μπορέσω να τα έχω αυτά πίσω. Γιατί λέει παραβίασα τους όρους τους. Να σας δώσω και να δείτε την απάντηση,για να δείτε πως χολένει ένα τεράστιο site διαδικτύωσης :

Hi Terpandros,

Your account was disabled because your behavior on the site was identified as harassing or threatening to other people on Facebook. Prohibited behavior includes, but is not limited to:

• Sending friend requests to people you don't know
• Regularly contacting strangers through unsolicited Inbox messages
• Soliciting others for dating or business purposes

After reviewing your situation, we have determined that your behavior violated Facebook's Statement of Rights and Responsibilities. You will no longer be able to use Facebook. This decision is final and cannot be appealed.

Please note that for technical and security reasons, we will not provide you with any further details about this decision.

Thanks,

Liam
User Operations
Facebook

Ρε πούστη liam ή πουτάνα liam τα ναρκωτικά που σου δίνουν εκεί στο αμέρικα τι είναι;Με ένα απλό report,χωρίς να έχεις αποδείξεις και χωρίς να προειδοποιείς;Το ξέρω έτσι σου έμαθαν να κάνεις,αλλά θα σου πω ότι είσαι για τον πούτσο. Δηλαδή εμένα γιατί να με κάνεις να στραφώ εναντίον σου και εναντίον του site ,επειδή το μυαλό σου είναι τόσο μικρό όσο και του βλάκα του φίλου μου;Τέσπα..Κάνω τις τελευταίες προσπάθειες,μήπως και αλλάξουμε τα παρόν καθεστώς. Και να είμαστε όπως πρώτα.Γιατί το μηνυματάκι σου,απλά είναι μούφα και το χαίρεσαι εσύ και μόνο,γιατί πολύ απλά δεν ισχύει κανένας λόγος.

Σε μια ερώτηση που μου έκανε ένας φίλος ήταν,τώρα τί θα κάνεις χωρίς αυτό;Και του λέω θα πάω στην μεθαδόνη μου,το gaming..Το έκανα και πριν το fb ,το ψιλοσυνέχισα ενδιάμεσα με το fb αλλά όχι τόσο,λέω να του γυρίσω αποκλειστικά πάλι..Στην μέρια μεριά του μυαλού μου έχω να ξαναφτιάξω προφιλ και στο άλλο λέω δεν γαμιέται,πάμε για κάτι νέο,άλλο.Αλλά αυτό που με κάνει να το σκέφτομαι πάλι είναι τις επαφές που είχα,γιατί πέρα από τους άκυρους και τους κανονικούς φίλους που έβλεπα στην ζωή μου.Είχα και κόσμου που είχα γνωρίσει σε real life, που ήταν σε διάφορα μέρη που μόνο από κει είχαμε επικοινωνία .Ειδικά τους ξένους..
Συν τα email της σχολής,και τα δίκτυα που είχα κάνει..Είναι τόσα πολλά,που γιαυτό το λένε και 2η ζωή.Ήταν λες και μπήκα φυλακή,και μάλιστα με με αντίθερα μυαλά απέναντι μου,που δεν λένε να αλλάξουν γνώμη..
Θα προσπαθήσω να απέχω για λίγο,αλλά η τάση για επικοινωνία και η επιθυμία είναι ένα θέμα..Και ίσως επανέλθω με άλλο λογαριασμό.Θα δείξει.
Αστεία πράγματα να καίγομαι ε;Αλλά.....

2 σχόλια:

  1. Δηλαδή με ένα report σου κλείνουν το λογαριασμό; Μιλάμε για προηγμένες μεθόδους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι τύποι,απλά είναι σάικο και βλάκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.